Danish Healthtech er medfinansieret af Uddannelses- og Forsknings-ministeriet og Den Europæiske Fond for Regionaludvikling.

Få innovationssparring hos Innovation Centre Denmark

welfare-tech

Som start-up eller SMV’er har du nu mulighed for at søge 15 timers rådgivningsforløb med innovationssparring på et af Innovation Centre Denmark’s otte centre i henholdsvis: Seoul, Shanghai, Tel Aviv, München, New Delhi/Bangalore, Sao Paulo, Boston eller Silicon Valley.

Tilbuddet gælder fra marts til august 2019. Der er en række kriterier, som din virksomhed skal opfylde. Kan du nikke genkendende til nedenstående, så tag kontakt Danish Healthtech. Sammen gennemgår vi alle krav og betingelser og finder ud af, om tilbuddet er noget for jer:

  • I har en innovativ løsning eller produkt?
  • I er en videntung virksomhed med potentiale for vækst
  • I har en internationaliseringsstrategi og interesse i et af de markeder, hvor der er innovationscentre?
  • I vil gerne have sparring på mulighederne for jeres produkt, markedspotentiale, netværk, adgang til risikovillig kapital ift. internationalisering?
  • I har mindst 3 ansatte, men under 250?
  • I har en omsætning på mindre end 375 mio. i sidste regnskabsår?
  • I kan passe det ind i forhold til de minimis-ordningen?

Forløbet hos Innovation Centre Denmark er gratis og sker efter indstilling af virksomheden fra et af ICDK’s udvalgte innovationsnetværk eller klyngesekretariater. Du skal derfor rette henvendelse direkte til netværkssekretariatet i Danish Healthtech.

Innovationsnetværket screener virksomhedskandidaterne og sender de bedst kvalificerede videre til ICDK, som tager den videre dialog med virksomhederne. Vi vurderer løbende indkomne ansøgninger. Så tøv ikke med at kontakte os.

Send en mail til netværkssekretariatet, hvis du er interesseret: kontakt@danishhealthtech.dk

Del gerne

Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på email
Close Menu
Tilmeld dig vores

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få udvalgte nyheder fra Danish Healthtech direkte i din indbakke.